74,00 €
Termín:
Lektorka:Mgr. Dagmar Žaludková
Forma vzdelávania: kombinovaná (20 hodín prezenčne online a 30 hodín dištančne)
Cieľová skupina: učiteľ materskej školy, učiteľ prvého stupňa základnej školy, učiteľ druhého stupňa základnej školy, učiteľ strednej školy, učiteľ základnej umeleckej školy, majster odbornej výchovy, vychovávateľ, pedagogický asistent, školský špeciálny pedagóg, psychológ a školský psychológ, terénny špeciálny pedagóg a terénny pedagóg, liečebný pedagóg, sociálny pedagóg
Osvedčenie: Osvedčenie a pracovný materiál ako doklad do atestačného portfólia
Tematické celky obsahu vzdelávania:
Hlavný cieľ:
V súlade s § 55 ods. (1) písm. a) z. č. 138/2019 Z. z. a s pokynom ministra č. 39/2017 sa zameriavame na prehlbovanie, rozširovanie a inovovanie kompetencií v oblasti profesijného rozvoja pedagogických a odborných zamestnancov. Cieľom je prispôsobiť vzdelávanie aktuálnym vedeckým poznatkom a spoločenským požiadavkám.
Čiastkové ciele: Rozvíjať osobnosť pedagóga prostredníctvom procesu sebakontroly; Inovovať prístup k duševnému zdraviu v školskom prostredí; Podporiť stabilitu duševného zdravia pedagóga prostredníctvom zdravého riešenia konfliktov; Prehlbovať právne povedomie pedagóga so zameraním na správne pochopenie a využitie jeho práv a povinností; Rozvíjať schopnosť pružne reagovať na konfliktné situácie s využitím právnych základov ako prostriedkov na fundovanú komunikáciu; Prehlbovať schopnosť pedagóga pružne sa orientovať nie len v školských zákonoch a príslušnej legislatíve; Prehlbovať schopnosť pedagóga prezentovať svoju uvedomelú a právne zdatnú osobnosť na verejnosti
Získané profesijné kompetencie:
Absolvent programu nadobudne vedomosti a zručnosti v oblasti zážitkového rozvoja psychickej odolnosti tak, že bude vedieť: Identifikovať a riešiť konflikt pomocou stratégií, bez emocionálnej angažovanosti a zaťaženia; Odstrániť strachy a stresové faktory na základe orientácie sa v zákonoch a platnej legislatíve; Vyhľadávať potrebné zákony, orientovať sa v problematike a aplikovať zákony a legislatívu pri riešení problémov; Inovovať prístup k riešeniam konfliktov na základe sebapoznania; Skvalitniť sebarealizáciu ako pedagóga na základe bezemočného zvládania krízových situácií; Poznať a využívať svoje práva na svoju ochranu pred nežiadúcimi vplyvmi; Aplikovať individuálny prístup k riešeniu konfliktov ako východisko a prevenciu pred vyhorením; Predchádzať konfliktom, udržiavať primeraný emocionálny dištanc; Vnímať konflikt ako súčasť života a práce, aj ako výzvu na sebazdokonaľovanie; Inovovať postoj k náročným každodenným výzvam pomocou kvalitnej práce s emocionálnou stabilitou; Schopnosť naplno rozvinúť sebarealizáciu pri práci v školskom prostredí s kolegami aj žiakmi.
Podmienky pre zaradenie:
Prihlasovanie na vzdelávanie sa realizuje vyplnením prihlášky a platbou najmenej 48 hodín pred začatím vzdelávania. Prihlášku je potrebné poslať elektronicky a odporúča sa priložiť podpísanú verziu k získanému osvedčeniu.
Spôsob ukončenia:
Inovačné vzdelávanie sa ukončuje záverečnou online prezentáciou pred trojčlennou komisiou. Po úspešnej prezentácii záverečného výstupu poskytovateľ vydá osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.
ANOTÁCIA : Byť ucelenou, emocionálne vyrovnanou osobnosťou je jednou zo základných úloh každého človeka, obzvlášť však pedagóga v súčasnom školskom prostredí. Každodenné výzvy, neprimerane vysoké pracovné tempo a nasadenie pedagógov nesie so sebou záťaž, ktorá prináša množstvo krízových situácií a konfliktov, ktoré musí súčasný moderný pedagóg zvládnuť. Nie je možné ich zo života vylúčiť, je však možné a potrebné sa ich naučiť zvládať, predchádzať im a spracovávať ich tak, aby zanechávali čo najmenšiu emocionálnu stopu. Toto inovačné vzdelávanie pracuje s uvedomelou osobnosťou pedagóga, ktorý zvláda a ovláda svoje emócie, rieši krízové situácie a konflikty s oporou v zákonoch a príslušnej legislatíve. Pedagóg ovláda a zvláda nie iba svoje povinnosti, ale je si plne vedomý aj svojich práv podložených zákonmi. Pristupuje teda k riešeniam s plným vedomím pragmatického videnia problému po dôkladnom prehodnotení možností. Volí najrelevantnejší spôsob na tlmenie emocionálne vyhrotených situácií a tým prispieva k rýchlemu a úspešnému riešeniu. Svojim prístupom tak vytvára vedomú prevenciu proti syndrómu vyhorenia a emocionálne kvalitnejšie pracovné prostredie.
ℹ Ak by ste po uskutočnení objednávky nedostali potvrdzovací email, respektíve ak po uskutočnení platby neobdržíte do 48 h prihlasovací link na ZOOM so zakúpeným online programom, tak nás kontaktujte na email teach-point@teach-point.sk alebo telefonicky na +421 911 313 678.
ℹ V prípade, že si objednávate online program v čase kratšom ako 48 h pred jeho začatím, tak nám po uskutočnení platby prosím pošlite potvrdenie o jej zrealizovaní. (Platby za programy je možné zatiaľ realizovať len bankovým prevodom, preto je možné, že v kratšom časovom úseku nestihne prísť vaša platba na náš účet. Na základe dôvery garantujeme našim klientom aj zrealizovanie takýchto objednávok.)
Adam Krčmári –
Váš kurz mi dodal poznatky a úplne nový pohľad na vec, som veľmi vďačný za kurzy aké sú tieto a určite sa plánujem zúčastnit aj ďaľších v budúcnosti.