Obchodné a platobné podmienky pre vzdelávacie aktivity – konferencie, workshopy, webináre, prednášky, odborné publikácie, pomôcky, víkendové a študijné pobyty.
Tieto obchodné podmienky sa vzťahujú na objednávanie vzdelávacích služieb (účasť na akreditovanom vzdelávaní, konferenciách, prednáškach, workshopoch, webinároch, odborných publikáciách, pomôcky, víkendových a študijných pobytoch) na internetových stránkach www.teach-point.sk.
Predávajúci: Teach-Point s.r.o., Zvonová 883/22, 96901 Banská Štiavnica, IČO: 55850031,
DIČ: 8143847707- osoba zaregistrovaná podľa § 7 a § 7 podľa zákona o DPH. Tel. +421911313678
1.1 Záujemca o službu (ďalej „objednávateľ“) objednáva službu predávajúceho prostredníctvom elektronickej registrácie (konferencia) alebo elektronického prihlasovacieho formulára (workshopy, webináre, prednášky, odborné publikácie, pomôcky, víkendové a študijné pobyty) na stránkach www.teach-point.sk, alebo písomnou formou – e-mailom na teach-point@teach-point.sk. Takto vykonaná objednávka sa považuje za záväznú a je v súlade so zákonom č. 102/2014 Z.z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov chápaná ako zmluva uzavieraná na diaľku. Objednávateľ svojou objednávkou tiež potvrdzuje, že sa oboznámil a súhlasí so všeobecnými obchodnými a platobnými podmienkami, ako aj s obchodnými a platobnými podmienkami platnými pre jednotlivé typy produktov a služieb predávajúceho.
1.2 Predávajúci spracúva osobné údaje objednávateľa v súlade so zákonom č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov spôsobom, ktorý je v súlade s dobrými mravmi, a to len na nižšie vymedzený účel. Objednávateľ dobrovoľne poskytuje predávajúcemu osobné a kontaktné údaje v rozsahu: meno, priezvisko, e-mail, fakturačná adresa, doručovacia adresa, telefónne číslo za účelom vykonania platnej objednávky a uzavretie kúpnej zmluvy s predávajúcim, plnenia a dodatočného potvrdenia podmienok kúpnej zmluvy, za účelom spracovania elektronickej objednávky, realizácie objednávky, zúčtovania platieb a k nevyhnutnej komunikácii medzi predávajúcim a objednávateľom. Predávajúci neposkytuje osobné údaje žiadnym iným tretím stranám okrem tých, kde je povinný poskytnúť osobné údaje podľa zákona. Pri spracovávaní osobných údajov objednávateľa sa predávajúci riadi týmito pravidlami o ochrane osobných údajov.
1.3 Doručením riadne vyplnenej registrácie/prihlasovacieho formulára predávajúcemu a následným doručením faktúry objednávateľovi vzniká obchodný vzťah medzi predávajúcim a objednávateľom. Od tohto termínu je objednávka záväzná.
2.1 Termín dodania služby je deň uskutočnenia konferencie, workshopu, webinára alebo prednáška, víkendového a študijného pobytu.
2.2 Deň uskutočnenia určuje predávajúci a tento deň je uvedený pri ponuke vzdelávacích aktivít na www.teach-point.sk
3.1 Ceny služieb sú uvedené vrátane DPH na stránkach www.teach-point.sk pri príslušnej službe/vzdelávacej aktivite. Ceny môžu podliehať zmenám i bez predchádzajúceho ohlásenia. Predávajúci si vyhradzuje právo zmeny cien.
3.2 Objednávateľ uhrádza platbu bankovým prevodom alebo hotovostným vkladom na základe prijatej faktúry. Splatnosť faktúry je uvedená na faktúre, najneskôr však v deň predchádzajúci dňu uskutočnenia vzdelávacej aktivity.
3.3 Iné podmienky splatnosti faktúry môžu byť dohodnuté na základe žiadosti objednávateľa doručenej predávajúcemu e-mailom alebo poštou.
4.1 Objednávateľ je oprávnený stornovať objednávku bez poplatku, a to do 24 hodín po odoslaní online registrácie/prihlasovacieho formulára. Objednávku je možné stornovať výlučne emailom na teach-point@teach-point.sk
4.2 Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy uzavretej na diaľku, ktorej súčasťou je poskytnutie služby – vzdelávacej aktivity, a to 14 dní a menej pred termínom jej uskutočnenia, pokiaľ osobitná zmluva medzi objednávateľom a predávajúcim neustanovuje inak.
4.3 V prípade akceptovania požiadavky objednávateľa na odstúpenie od zmluvy na diaľku po lehote 14 pracovných dní, má predávajúci právo požadovať úhradu vzniknutých nákladov.
4.4 Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku (odstúpiť od zmluvy) alebo jej časti ak:
a) služba – vzdelávacia aktivita z rôznych dôvodov aj bez uvedenia dôvodu poskytnutá nebude,
b) zmenila sa cena služby – vzdelávacej aktivity,
c) zverejnená cena služby – vzdelávacej aktivity bola chybná.
5.1 Reklamovať je možné vzdelávaciu službu zakúpenú a zaplatenú u predávajúceho.
5.2 Pre uplatnenie reklamácie je potrebné, aby objednávateľ emailom na
teach-point@teach-point.sk informoval predávajúceho, že daná vzdelávacia aktivita bola chybná a aj to, ako sa chyba prejavila. V emaily objednávateľ musí napísať svoje dôvody na reklamáciu. Predávajúci na základe týchto informácií odporučí objednávateľovi ďalší postup pri vybavovaní reklamácie.
6.1 Objednávateľ – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na teach-point@teach-point.sk ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.
6.2 Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na tomto odkaze.
6.3 Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 €. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5 € s DPH.
7.1 Objednávateľ prehlasuje, že pred vyplnením alebo oznámením objednávky sa oboznámil so všeobecnými obchodnými a platobnými podmienkami a že s nimi súhlasí. Bez ohľadu na ostatné ustanovenia zmluvy, predávajúci nezodpovedá objednávateľovi za ušlý zisk, stratu príležitostí alebo žiadne iné nepriame alebo následné straty v dôsledku nedbalosti, porušenia zmluvy alebo vzniknuté iným spôsobom. Tieto všeobecné obchodné a platobné podmienky boli formulované a ustanovené v dobrej viere, za účelom splnenia zákonných podmienok a úprav korektných obchodných vzťahov medzi predávajúcim a objednávateľom. V prípade, ak sa preukážu kompetentným orgánom Slovenskej republiky niektoré ustanovenia týchto podmienok ako neplatné alebo nevynútiteľné, a to celkom alebo čiastočne, platnosť a vynútiteľnosť ostatných ustanovení a zvyšné časti príslušného ustanovenia tým zostávajú nedotknuté. Právne vzťahy a podmienky tu výslovne neupravené ako aj prípadné spory vzniknuté z neplnenia týchto podmienok sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka.
7.2 Predávajúci a objednávateľ sa dohodli, že plne uznávajú komunikáciu na diaľku – telefonickú a elektronickú formu komunikácie, najmä prostredníctvom elektronickej pošty a internetovej siete ako platnú a záväznú pre obe zmluvné strany.
Tieto podmienky nadobúdajú účinnosť dňom (V Banskej Štiavnici 1.1.2024, Teach-Point, s.r.o.)