69,00 €
Termín: Čoskoro
Lektorka:Mgr. Renáta Taligová
Forma vzdelávania: kombinovaná (20 hodín prezenčne online a 30 hodín dištančne)
Cieľová skupina: učiteľ materskej školy, učiteľ prvého stupňa
základnej školy, učiteľ druhého stupňa základnej školy, učiteľ strednej školy,
učiteľ základnej umeleckej školy, majster odbornej výchovy, vychovávateľ,
pedagogický asistent, školský špeciálny pedagóg, psychológ a školský psychológ,
terénny špeciálny pedagóg a terénny pedagóg, liečebný pedagóg, sociálny
pedagóg
Osvedčenie: Osvedčenie a pracovný materiál ako doklad do atestačného portfólia
Tematické celky obsahu vzdelávania:
Hlavný cieľ: V súlade s § 55 ods. (1) písm. a) z. č. 138/2019 Z. z. a s pokynom ministra č. 39/2017 sa zameriavame na prehlbovanie, rozširovanie a inovovanie kompetencií v oblasti profesijného rozvoja pedagogických a odborných zamestnancov. Cieľom je inovovať profesijné kompetencie učiteľov potrebné na modernizáciu a inováciu edukačného procesu prostredníctvom personalizovaného prístupu a metakognitívnych procesov cez tvorbu myšlienkových máp
Čiastkové ciele: Prehĺbiť kompetencie učiteľa v rovine vedenia edukácie cez výber vhodných metód smerujúcich k inkluzívnemu vzdelávaniu a personalizovanému prístup; Prehĺbiť schopnosť viesť učebný proces cez inovatívne metakognitívne postupy v rôznych fázach vyučovacej hodiny s ohľadom na individuálne potreby každého žiaka a jeho zdravý psycho-sociálny vývin; Integrovať v edukácii procesy tvorivého myslenia a logického prepájania súvislostí; Zdokonaliť sa v prezentačných schopnostiach zameraných na edukáciu s využitím individuálneho prístupu, skupinovej dynamiky a motivácie; Rozšíriť si metodické portfólio a aplikačnú zručnosť pri výbere vhodných metód a foriem práce; Inovovať znalosti a zručnosti v oblasti sociálno-afektívneho vyučovania; Rozvíjať schopnosť riešiť odborno-metodický problém tvorbou myšlienkovej mapy cez modelové situácie, diskusné metódy, kritické myslenie a argumentáciu
Získané profesijné kompetencie:
Absolvent po skončení programu inovačného vzdelávania získa vedomosti a zručnosti v oblasti aktivizujúcich metód ich implementáciou a praktickou aplikáciou v edukačnom procese tak, že bude vedieť: viesť edukáciu cez výber vhodných metód smerujúcich k inkluzívnemu vzdelávaniu a personalizovanému prístup; viesť učebný proces cez inovatívne metakognitívne postupy v rôznych fázach vyučovacej hodiny s ohľadom na individuálne potreby každého žiaka a jeho zdravý psycho-sociálny vývin; integrovať v edukácii procesy tvorivého myslenia a logického prepájania súvislostí; viesť edukáciu s využitím individuálneho prístupu, skupinovej dynamiky a motivácie; riešiť odborno-metodický problém tvorbou myšlienkovej mapy cez modelové situácie, diskusné metódy, kritické myslenie a argumentáciu.
Podmienky pre zaradenie:
Prihlasovanie na vzdelávanie sa realizuje vyplnením prihlášky a platbou najmenej 48 hodín pred začatím vzdelávania. Prihlášku je potrebné poslať elektronicky a odporúča sa priložiť podpísanú verziu k získanému osvedčeniu.
Spôsob ukončenia:
Inovačné vzdelávanie sa ukončuje záverečnou online prezentáciou pred trojčlennou komisiou. Po úspešnej prezentácii záverečného výstupu poskytovateľ vydá osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.
ANOTÁCIA : Myšlienkové mapy sú jednou z najefektívnejších metód premýšľania. Pomáha deťom (ale i nám dospelým) zefektívniť písanie poznámok, prehlbuje proces učenia sa, skracuje dobu strávenú nad knihami či domácimi úlohami, rozvíja kreativitu a predstavivosť, zlepšuje pamäť. Umožňuje plánovanie, opakovanie ale aj sprehľadňovanie informácií, vytvárať medzi nimi vzťahy a prepojenia. Funguje na jednoduchom princípe: naše mozgy totiž milujú farby, pestrosť, rôznorodosť, energiu, zážitok a pohyb, čiže to, čo písanie obyčajných poznámok neponúka. Ak chcete deti zaujať a motivovať, kreslite, čarbite, značte, prepájajte a spájajte. Skúste demonštrovať učivo cez myšlienkové mapy, vďaka ktorým bude učenie neporovnateľne zaujímavejšie. A naučte to aj deti, ktorým tak uľahčíte a spestríte proces poznávania, zapamätávania i opakovania. Techniky ako myšlienkové mapy nielen zvyšujú kreativitu vo vzdelávaní, ale pomáhajú aj pri formovaní kvalitatívne nového vzťahu medzi pedagógmi a žiakmi.
ℹ Ak by ste po uskutočnení objednávky nedostali potvrdzovací email, respektíve ak po uskutočnení platby neobdržíte do 48 h prihlasovací link na ZOOM so zakúpeným online programom, tak nás kontaktujte na email teach-point@teach-point.sk alebo telefonicky na +421 911 313 678.
ℹ V prípade, že si objednávate online program v čase kratšom ako 48 h pred jeho začatím, tak nám po uskutočnení platby prosím pošlite potvrdenie o jej zrealizovaní. (Platby za programy je možné zatiaľ realizovať len bankovým prevodom, preto je možné, že v kratšom časovom úseku nestihne prísť vaša platba na náš účet. Na základe dôvery garantujeme našim klientom aj zrealizovanie takýchto objednávok.)
TP TEAM –
Myšlienkové mapy v školskej praxi, som dostala výborné odporúčanie od priateľov.
Je naozaj vynikajúce a získala som výborné zručnosti na tvorbu myšlienkovej mapy
v programe CANVA.
Program CANVA bol pre mňa nový, som rada, že som sa v ňom naučila pracovať, čo
využijem v mojej práci.
Lektorka Mgr. Renáta Taligová je vždy veľmi dobre pripravená po stránke odbornej aj
metodickej.
Je to lektorka, ktorá nás veľmi veľa naučila ako program CANVU používať, využívať
a tvoriť myšlienkové mapy. Všetky vedomosti, ktoré nám odovzdala využijem v mojej
práci a budem
používať v praxi.
Jej hodiny inovačného vzdelávania boli pútavé, veľmi rýchlo nám ubehol čas, ani
sme nevedeli ako nám prešlo 6 -8 hodín. Ďakujem za skvelú lektorku. Chválim aj
Firmu Inšpirácia, všetko je včas oznámené, doručené, vybavené všetky požiadavky,
ktoré som potrebovala okamžite rieši. Som šťastná, že ste a budem Vás odporúčať
ďalej a šíriť Vám dobré meno.
Renata Dvorska –
"Vzdelávanie s Renkou mi rozhodne stálo za to byť s ňou - s nimi. Renka je pre mňa
osobnosťou so zručnosťami, vedomosťami, vlastnosťami, ktoré by každý pedagóg
mal mať. Mohla by som vymenovať niekoľko z nich, ale pre mňa najdôležitejšie bolo
zistenie, že sa nám prihovára a sprevádza nás vzdelávaním cez aj svoje vlastné
zážitky, skúsenosti, že jej nerobí problém povedať aj to aké sú jej (ako ich ona sama
nazvala) milé nedostatky.
Petra Belaniova –
Spôsob, akým nás viedla, odpovedala, reagovala, dopĺňala, nadväzovala a prepájala
myšlienky, to čo vyzdvihla, dokázala oceniť, podporiť a posilniť malo charakteristické
znaky samotných inovačných vzdelávaní, ktoré lektorovala. (Motivácia žiaka k
učeniu, Myšlienkové mapy v školskej praxi, Personalizácia výučby, Sociálno-
afektívny prístup).
Práve preto pre mňa nie je prázdna - vyumelkovaná lektorka.
Bea Schmidtova –
Ona je skutočná.Je pre mňa stelesnením toho, čo prezentuje a pokladá za dôležité
v práci s deťmi, mládežou, a aj dospelými.
Som vďačná za toto inovačné vzdelávanie, pretože som si ho len tak „neodsedela“, ale
reálne ma to zaujímalo. Zaujímavé bolo predovšetkým rozprávanie pani lektorky Taligovej,
ktorá nám veľmi pútavo rozprávala aj o príbehoch zo života, kde všade využila tieto mapy, a
preto to bolo ešte pútavejšie. Aj keď som tieto mapky sem – tam používala, bolo to viac
menej len pre seba. Toto vzdelávanie mi dalo ďalšie nápady ako mapy využívať a že do toho
môžeme zapojiť aj deti na hodinách. Skúsila som a neľutujem. Bavilo ich to, bolo to niečo
iné a na svoje výkresy boli hrdí. Niektorí si ich chceli zobrať domov, iní ich zavesili na stenu v
triede.
Janka Snopková –
Toto vzdelávanie bolo absolútne vynikajúce! Pani Taligová je fenomenálna lektorka – nesmierne odborná, mimoriadne milá a neuveriteľne inšpiratívna. Jej schopnosť zaujať, motivovať a odovzdať vedomosti je jednoducho obdivuhodná. Obsah bol dokonale pripravený, praktický a maximálne prínosný. Celková atmosféra bola úžasná – plná energie, podpory a nadšenia. Toto vzdelávanie môžem len vrelo odporučiť každému, kto túži po kvalitnom rozvoji a skvelej skúsenosti!