teach point logo
0
0,00  0 položiek

Žiadne produkty v košíku.

Prihláška na Inovačné vzdelávanie / Žiadosť o priznanie príplatku za profesijný rozvoj
STIAHNÚŤ
Teach Point Mgr. Renata Taligova lektorka pre programy aktualizacne vzdelavanie
Renáta Taligová

MYŠLIENKOVÉ MAPY ako nástroj personalizovaného prístupu

(5 recenzií zákazníkov)

69,00 

Dostupné čoskoro

  • Inovačné vzdelávanie
  • Získate osvedčenie
  • Online webinár / dištančný program
zoom app logo

Termín: Čoskoro

Lektorka:Mgr. Renáta Taligová

Forma vzdelávania: kombinovaná (20 hodín prezenčne online a 30 hodín dištančne)

Cieľová skupina: učiteľ materskej školy, učiteľ prvého stupňa
základnej školy, učiteľ druhého stupňa základnej školy, učiteľ strednej školy,
učiteľ základnej umeleckej školy, majster odbornej výchovy, vychovávateľ,
pedagogický asistent, školský špeciálny pedagóg, psychológ a školský psychológ,
terénny špeciálny pedagóg a terénny pedagóg, liečebný pedagóg, sociálny
pedagóg

Osvedčenie: Osvedčenie a pracovný materiál ako doklad do atestačného portfólia

Tematické celky obsahu vzdelávania:

  1. Metódy aktívneho vyučovania – princípy personalizovaného prístupu pri výbere metód, lineárne a priestorové myslenie, prepájanie hemisfér, individuálne špecifiká myslenia
  2. Základy práce v programe CANVA – jednoduché a pokročilé techniky tvorby myšlienkových máp, plánovanie, projektovanie
  3. Pojmové a mentálne mapovanie – základné princípy tvorby, druhy myšlienkových máp, aplikácia v jednotlivých fázach edukácie
  4. Centrálna téma, vetvenie a prepájanie - vytváranie vzťahov, princípy asociácie, proces tvorby, prezentácia, argumentácia, kritické myslenie
  5. Metakognícia, medzipredmetové vzťahy a širšie súvislosti v celoživotnom procese učenia sa
  6. Samostatná tvorba a prezentácia vlastnej myšlienkovej mapy s prvkami argumentácie a kritického myslenia

Hlavný cieľ: V súlade s § 55 ods. (1) písm. a) z. č. 138/2019 Z. z. a s pokynom ministra č. 39/2017 sa zameriavame na prehlbovanie, rozširovanie a inovovanie kompetencií v oblasti profesijného rozvoja pedagogických a odborných zamestnancov. Cieľom je inovovať profesijné kompetencie      učiteľov          potrebné na modernizáciu a inováciu edukačného procesu prostredníctvom personalizovaného prístupu a metakognitívnych procesov cez tvorbu myšlienkových máp

Čiastkové ciele:   Prehĺbiť kompetencie učiteľa v rovine  vedenia edukácie cez výber vhodných metód smerujúcich k inkluzívnemu vzdelávaniu a personalizovanému prístup; Prehĺbiť schopnosť viesť učebný proces cez inovatívne metakognitívne postupy v rôznych fázach vyučovacej hodiny s ohľadom na individuálne potreby každého žiaka a jeho zdravý psycho-sociálny vývin; Integrovať v edukácii procesy tvorivého myslenia a logického prepájania súvislostí; Zdokonaliť sa v prezentačných schopnostiach zameraných na edukáciu s využitím individuálneho prístupu, skupinovej dynamiky a motivácie; Rozšíriť si metodické portfólio a aplikačnú zručnosť pri výbere vhodných metód a foriem práce; Inovovať znalosti a zručnosti  v oblasti sociálno-afektívneho vyučovania; Rozvíjať schopnosť riešiť odborno-metodický problém tvorbou myšlienkovej mapy cez modelové situácie, diskusné metódy, kritické myslenie a argumentáciu

 

Získané profesijné kompetencie:  

Absolvent po  skončení  programu inovačného vzdelávania získa vedomosti a zručnosti v oblasti aktivizujúcich metód ich implementáciou a praktickou aplikáciou v edukačnom procese tak, že bude vedieť:  viesť edukáciu cez výber vhodných metód smerujúcich k inkluzívnemu vzdelávaniu a personalizovanému prístup; viesť učebný proces cez inovatívne metakognitívne postupy v rôznych fázach vyučovacej hodiny s ohľadom na individuálne potreby každého žiaka a jeho zdravý psycho-sociálny vývin; integrovať v edukácii procesy tvorivého myslenia a logického prepájania súvislostí; viesť edukáciu s využitím individuálneho prístupu, skupinovej dynamiky a motivácie; riešiť odborno-metodický problém tvorbou myšlienkovej mapy cez modelové situácie, diskusné metódy, kritické myslenie a argumentáciu.

Podmienky pre zaradenie:
Prihlasovanie na vzdelávanie sa realizuje vyplnením prihlášky a platbou najmenej 48 hodín pred začatím vzdelávania. Prihlášku je potrebné poslať elektronicky a odporúča sa priložiť podpísanú verziu k získanému osvedčeniu.

Spôsob ukončenia:
Inovačné vzdelávanie sa ukončuje záverečnou online prezentáciou pred trojčlennou komisiou. Po úspešnej prezentácii záverečného výstupu poskytovateľ vydá osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.

ANOTÁCIA : Myšlienkové mapy sú jednou z najefektívnejších metód  premýšľania. Pomáha deťom (ale i nám dospelým) zefektívniť písanie poznámok, prehlbuje proces učenia sa, skracuje dobu strávenú nad knihami či domácimi úlohami, rozvíja kreativitu a predstavivosť, zlepšuje pamäť. Umožňuje plánovanie, opakovanie ale aj sprehľadňovanie informácií, vytvárať medzi nimi vzťahy  a prepojenia. Funguje na jednoduchom princípe: naše mozgy totiž milujú farby, pestrosť, rôznorodosť, energiu, zážitok a pohyb, čiže to, čo písanie obyčajných poznámok neponúka. Ak chcete deti zaujať a motivovať, kreslite, čarbite, značte, prepájajte a spájajte. Skúste demonštrovať učivo cez myšlienkové mapy, vďaka ktorým bude učenie neporovnateľne zaujímavejšie. A naučte to aj deti, ktorým tak uľahčíte a spestríte proces poznávania, zapamätávania i opakovania. Techniky ako myšlienkové mapy nielen zvyšujú kreativitu vo vzdelávaní, ale pomáhajú aj pri formovaní kvalitatívne nového vzťahu medzi pedagógmi a žiakmi.

 

  1. krok - Vyberte si z ponúkaných vzdelávaní to, ktoré zodpovedá vašim požiadavkám
  2. krok - Pridajte program do košíka
  3. krok - Vyplňte a odošlite online formulár – daný formulár slúži zároveň ako online prihláška na inovačné vzdelávanie. Tzn., že prihlášku už nie je potrebné fyzicky ani elektronicky zasielať. Je vytvorená z vašej objednávky uvedením vašich údajov. Svojím súhlasom s objednávkou a obchodnými podmienkami prihlášku – online podpíšete.
  4. krok - Obratom obdržíte na email údaje k uskutočneniu platby spolu s PRIHLÁŠKOU na Inovačné vzdelávanie (MS Word .doc). Táto prihláška je len pre vašu osobnú potrebu! Viete si ju stiahnuť, vytlačiť a v prípade potreby odovzdať vedeniu vášho školského zariadenia, kde pracujete a plánujete si uplatniť žiadosť o zvýšenie platu z dôvodu absolvovania inovačného vzdelávania.
  5. krok - Sumu treba uhradiť minimálne do 48 h pred začatím online programu
  6. krok - Po potvrdení platby obdržíte email s prihlasovacím linkom na ZOOM s online programom
  7. krok - V daný termín programu sa prihláste s prihlasovacím linkom na ZOOM kde absolvujete online vzdelávanie
  8. krok - Osvedčenie z Inovačného vzdelávania vám pošleme poštou na vami uvedenú adresu, a vy sa ním preukážete u svojho zamestnávateľa
  9. Spoločnosť Teach-point s.r.o. odporúča zaradiť inovačné aj aktualizačné vzdelávanie do Vášho Osobného plánu profesijného rozvoja. Ak ste si ho vybrali bez plánovania, konzultujte svoj zámer s vedením školy a dajte si RŠ podpísať PRIHLÁŠKU, aby ste predišli nedorozumeniam.
  10. Možnosť absolvovať inovačné vzdelávanie môže každý pedagogický (PZ) a odborný zamestnanec (OZ) individuálne. Nárok na príplatok za profesijný rozvoj nevzniká automaticky, ale schvaľuje ho riaditeľ s ohľadom na to, či je v súlade s plánom profesijného rozvoja PZ alebo OZ.
  11. Zamestnávateľ je zo zákona povinný po predložení OSVEDČENIA zo schváleného inovačného vzdelávania upraviť Vašu výšku hrubej mzdy na základe Vami absolvovaných vzdelávaní – v prípade inovačného vzdelávania o 3, 6, 9 alebo 12% z platovej tarify a pracovnej triedy, do ktorej je zamestnanec zaradený (na základe počtu absolvovaných vzdelávaní).
  12. Príplatok za profesijný rozvoj zamestnávateľ prizná od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom pedagogický zamestnanec a odborný zamestnanec požiadal o priznanie príplatku za profesijný rozvoj. Príplatok za profesijný rozvoj sa určí pevnou sumou zaokrúhlenou na 50 eurocentov nahor.
  13. Výhody z profesijného rozvoja vo výške príplatku 3% - 12% majú sedemročnú platnosť a tá plynie od dátumu, kedy bol tento príplatok uplatnený. V praxi to znamená, že ak momentálne učiteľ čerpá napríklad 3% príplatok a absolvuje 4 programy inovačného vzdelávania získa tak nárok na ďalších 12% príplatku.
  14. Podľa platnej legislatívy je 3% príplatok za jeden program v trvaní minimálne 50 hodín. V prípade, že máte záujem o celých 12% je nevyhnutné absolvovať 4 programy. Všetky naše inovačné programy spĺňajú tieto podmienky.
  15. V praxi to funguje tak, že prihlášku na inovačné vzdelávanie potvrdí riaditeľ/ka školy a na základe toho zahrnie do rozpočtu tento plánovaný príplatok, pričom takýto rozpočet predloží zriaďovateľovi (obec, mesto alebo kraj).
  16. Platbu za inovačné vzdelávanie si hradí učiteľ sám. V prípade refundácie cez Plán obnovy si pozrite informácie v časti „Najčastejšie otázky a odpovede“, kde máte presne uvedený postup.
  17. Príplatok za profesijný rozvoj nie je viazaný na pracovnú pozíciu.

Ak by ste po uskutočnení objednávky nedostali potvrdzovací email, respektíve ak po uskutočnení platby neobdržíte do 48 h prihlasovací link na ZOOM so zakúpeným online programom, tak nás kontaktujte na email teach-point@teach-point.sk alebo telefonicky na +421 911 313 678.

V prípade, že si objednávate online program v čase kratšom ako 48 h pred jeho začatím, tak nám po uskutočnení platby prosím pošlite potvrdenie o jej zrealizovaní. (Platby za programy je možné zatiaľ realizovať len bankovým prevodom, preto je možné, že v kratšom časovom úseku nestihne prísť vaša platba na náš účet. Na základe dôvery garantujeme našim klientom aj zrealizovanie takýchto objednávok.)

Hodnotenie programu

(5 recenzií zákazníkov)

5 recenzií k MYŠLIENKOVÉ MAPY ako nástroj personalizovaného prístupu

  1. Avatar photo

    TP TEAM

    Myšlienkové mapy v školskej praxi, som dostala výborné odporúčanie od priateľov.
    Je naozaj vynikajúce a získala som výborné zručnosti na tvorbu myšlienkovej mapy
    v programe CANVA.
    Program CANVA bol pre mňa nový, som rada, že som sa v ňom naučila pracovať, čo
    využijem v mojej práci.
    Lektorka Mgr. Renáta Taligová je vždy veľmi dobre pripravená po stránke odbornej aj
    metodickej.
    Je to lektorka, ktorá nás veľmi veľa naučila ako program CANVU používať, využívať
    a tvoriť myšlienkové mapy. Všetky vedomosti, ktoré nám odovzdala využijem v mojej
    práci a budem
    používať v praxi.
    Jej hodiny inovačného vzdelávania boli pútavé, veľmi rýchlo nám ubehol čas, ani
    sme nevedeli ako nám prešlo 6 -8 hodín. Ďakujem za skvelú lektorku. Chválim aj
    Firmu Inšpirácia, všetko je včas oznámené, doručené, vybavené všetky požiadavky,
    ktoré som potrebovala okamžite rieši. Som šťastná, že ste a budem Vás odporúčať
    ďalej a šíriť Vám dobré meno.

  2. Avatar photo

    Renata Dvorska

    "Vzdelávanie s Renkou mi rozhodne stálo za to byť s ňou - s nimi. Renka je pre mňa
    osobnosťou so zručnosťami, vedomosťami, vlastnosťami, ktoré by každý pedagóg
    mal mať. Mohla by som vymenovať niekoľko z nich, ale pre mňa najdôležitejšie bolo
    zistenie, že sa nám prihovára a sprevádza nás vzdelávaním cez aj svoje vlastné
    zážitky, skúsenosti, že jej nerobí problém povedať aj to aké sú jej (ako ich ona sama
    nazvala) milé nedostatky.

  3. Avatar photo

    Petra Belaniova

    Spôsob, akým nás viedla, odpovedala, reagovala, dopĺňala, nadväzovala a prepájala
    myšlienky, to čo vyzdvihla, dokázala oceniť, podporiť a posilniť malo charakteristické
    znaky samotných inovačných vzdelávaní, ktoré lektorovala. (Motivácia žiaka k
    učeniu, Myšlienkové mapy v školskej praxi, Personalizácia výučby, Sociálno-
    afektívny prístup).
    Práve preto pre mňa nie je prázdna - vyumelkovaná lektorka.

  4. Avatar photo

    Bea Schmidtova

    Ona je skutočná.Je pre mňa stelesnením toho, čo prezentuje a pokladá za dôležité
    v práci s deťmi, mládežou, a aj dospelými.
    Som vďačná za toto inovačné vzdelávanie, pretože som si ho len tak „neodsedela“, ale
    reálne ma to zaujímalo.  Zaujímavé bolo  predovšetkým rozprávanie pani lektorky Taligovej,
    ktorá nám veľmi pútavo rozprávala aj o príbehoch zo života, kde všade využila tieto mapy, a
    preto to bolo ešte pútavejšie. Aj keď som tieto mapky sem – tam používala, bolo to viac
    menej len pre seba. Toto vzdelávanie mi dalo ďalšie nápady ako mapy využívať a že  do toho
    môžeme zapojiť aj deti na hodinách. Skúsila som a neľutujem.  Bavilo ich to, bolo to niečo
    iné a na svoje výkresy boli hrdí. Niektorí si ich chceli zobrať domov, iní ich zavesili na stenu v
    triede.

  5. Avatar photo

    Janka Snopková

    Toto vzdelávanie bolo absolútne vynikajúce! Pani Taligová je fenomenálna lektorka – nesmierne odborná, mimoriadne milá a neuveriteľne inšpiratívna. Jej schopnosť zaujať, motivovať a odovzdať vedomosti je jednoducho obdivuhodná. Obsah bol dokonale pripravený, praktický a maximálne prínosný. Celková atmosféra bola úžasná – plná energie, podpory a nadšenia. Toto vzdelávanie môžem len vrelo odporučiť každému, kto túži po kvalitnom rozvoji a skvelej skúsenosti!

Pridať recenziu

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

cartcrossmenu linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram