69,00 €
Termín:
Lektorka: Mgr. Renáta Taligová
Forma vzdelávania: kombinovaná (20 hodín prezenčne online a 30 hodín dištančne)
Cieľová skupina: učiteľ materskej školy, učiteľ prvého stupňa základnej školy, učiteľ druhého stupňa základnej školy, učiteľ strednej školy, učiteľ základnej umeleckej školy, majster odbornej výchovy, vychovávateľ, pedagogický asistent, školský špeciálny pedagóg, psychológ a školský psychológ, terénny špeciálny pedagóg a terénny pedagóg, liečebný pedagóg, sociálny pedagóg
Osvedčenie: Osvedčenie a pracovný materiál ako doklad do atestačného portfólia
Tematické celky obsahu vzdelávania:
Práca učiteľa je skutočne náročná a vyžaduje zvládanie mnohých úloh a zodpovedností. Od plnej triedy žiakov, cez komunikáciu s rodičmi, školskú dokumentáciu, mimoškolské aktivity, až po vlastné vzdelávanie a každodenné výzvy spojené s výchovou a vzdelávaním. Učiteľ často zastáva rôzne role – psychológa, motivačného rečníka, a náhradného rodiča. V súčasnosti je preto nesmierne dôležité, aby pedagógovia mali dostatočne rozvinuté zručnosti na zvládanie stresu a emocionálnych nárokov, ktoré sú súčasťou ich profesie.
Hlavný cieľ:
V súlade s § 55 ods. (1) písm. a) z. č. 138/2019 Z. z. a s pokynom ministra č. 39/2017 sa zameriavame na prehlbovanie, rozširovanie a inovovanie kompetencií v oblasti profesijného rozvoja pedagogických a odborných zamestnancov. Cieľom je prispôsobiť vzdelávanie aktuálnym vedeckým poznatkom a spoločenským požiadavkám.
Čiastkové ciele:
- Zlepšiť psychickú odolnosť pedagógov voči záťaži, stresovým situáciám a meniacim sa podmienkam.
- Rozvíjať rezilienciu, stresovú toleranciu a adaptačný kvocient pedagógov.
- Prehĺbiť schopnosť vnímať a interpretovať potreby detí.
- Efektívne riešiť vzťahové, konfliktné a kritické situácie.
- Rozvíjať emočnú odolnosť v interakcii so žiakmi, rodičmi a kolegami.
- Inovovať znalosti v oblasti sociálno-afektívneho vyučovania.
- Implementovať zásady psychohygieny v edukačnom procese.
- Poznať preventívne a intervenčné postupy predchádzania sociálno-patologických javov v školách a výchovných zariadeniach.
Získané profesijné kompetencie:
Absolvent programu nadobudne vedomosti a zručnosti v oblasti zážitkového rozvoja psychickej odolnosti a emočnej imunity. Bude schopný vytvoriť osobný plán na manažovanie stresu a implementovať zásady psychohygieny v edukačnom procese. Pozná aktivity a metódy podporujúce optimalizáciu vyučovacích stratégií, bude vedieť identifikovať a ovládať emócie v školskom prostredí a rozvíjať duševnú rovnováhu žiakov. Taktiež sa naučí techniky zvyšovania stresovej tolerancie a reziliencie ako ochranu pred syndrómom vyhorenia.
Podmienky pre zaradenie:
Prihlasovanie na vzdelávanie sa realizuje vyplnením prihlášky a platbou najmenej 48 hodín pred začatím vzdelávania. Prihlášku je potrebné poslať elektronicky a odporúča sa priložiť podpísanú verziu k získanému osvedčeniu.
Spôsob ukončenia:
Inovačné vzdelávanie sa ukončuje záverečnou online prezentáciou pred trojčlennou komisiou. Po úspešnej prezentácii záverečného výstupu poskytovateľ vydá osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.
ℹ Ak by ste po uskutočnení objednávky nedostali potvrdzovací email, respektíve ak po uskutočnení platby neobdržíte do 48 h prihlasovací link na ZOOM so zakúpeným online programom, tak nás kontaktujte na email teach-point@teach-point.sk alebo telefonicky na +421 911 313 678.
ℹ V prípade, že si objednávate online program v čase kratšom ako 48 h pred jeho začatím, tak nám po uskutočnení platby prosím pošlite potvrdenie o jej zrealizovaní. (Platby za programy je možné zatiaľ realizovať len bankovým prevodom, preto je možné, že v kratšom časovom úseku nestihne prísť vaša platba na náš účet. Na základe dôvery garantujeme našim klientom aj zrealizovanie takýchto objednávok.)