74,00 €
Termín:
Lektorka: Mgr. Renáta Hovorka Taligová
Forma vzdelávania: kombinovaná (20 hodín prezenčne online a 30 hodín dištančne)
Cieľová skupina: učiteľ materskej školy, učiteľ prvého stupňa základnej školy, učiteľ druhého stupňa základnej školy, učiteľ strednej školy, učiteľ základnej umeleckej školy, majster odbornej výchovy, vychovávateľ, pedagogický asistent, školský špeciálny pedagóg, psychológ a školský psychológ, terénny špeciálny pedagóg a terénny pedagóg, liečebný pedagóg, sociálny pedagóg
Osvedčenie: Osvedčenie a pracovný materiál ako doklad do atestačného portfólia
Tematické celky obsahu vzdelávania:
Práca učiteľa je skutočne náročná a vyžaduje zvládanie mnohých úloh a zodpovedností. Od plnej triedy žiakov, cez komunikáciu s rodičmi, školskú dokumentáciu, mimoškolské aktivity, až po vlastné vzdelávanie a každodenné výzvy spojené s výchovou a vzdelávaním. Učiteľ často zastáva rôzne role – psychológa, motivačného rečníka, a náhradného rodiča. V súčasnosti je preto nesmierne dôležité, aby pedagógovia mali dostatočne rozvinuté zručnosti na zvládanie stresu a emocionálnych nárokov, ktoré sú súčasťou ich profesie.
Hlavný cieľ:
V súlade s § 55 ods. (1) písm. a) z. č. 138/2019 Z. z. a s pokynom ministra č. 39/2017 sa zameriavame na prehlbovanie, rozširovanie a inovovanie kompetencií v oblasti profesijného rozvoja pedagogických a odborných zamestnancov. Cieľom je prispôsobiť vzdelávanie aktuálnym vedeckým poznatkom a spoločenským požiadavkám.
Čiastkové ciele:
- Zlepšiť psychickú odolnosť pedagógov voči záťaži, stresovým situáciám a meniacim sa podmienkam.
- Rozvíjať rezilienciu, stresovú toleranciu a adaptačný kvocient pedagógov.
- Prehĺbiť schopnosť vnímať a interpretovať potreby detí.
- Efektívne riešiť vzťahové, konfliktné a kritické situácie.
- Rozvíjať emočnú odolnosť v interakcii so žiakmi, rodičmi a kolegami.
- Inovovať znalosti v oblasti sociálno-afektívneho vyučovania.
- Implementovať zásady psychohygieny v edukačnom procese.
- Poznať preventívne a intervenčné postupy predchádzania sociálno-patologických javov v školách a výchovných zariadeniach.
Získané profesijné kompetencie:
Absolvent programu nadobudne vedomosti a zručnosti v oblasti zážitkového rozvoja psychickej odolnosti a emočnej imunity. Bude schopný vytvoriť osobný plán na manažovanie stresu a implementovať zásady psychohygieny v edukačnom procese. Pozná aktivity a metódy podporujúce optimalizáciu vyučovacích stratégií, bude vedieť identifikovať a ovládať emócie v školskom prostredí a rozvíjať duševnú rovnováhu žiakov. Taktiež sa naučí techniky zvyšovania stresovej tolerancie a reziliencie ako ochranu pred syndrómom vyhorenia.
Podmienky pre zaradenie:
Prihlasovanie na vzdelávanie sa realizuje vyplnením prihlášky a platbou najmenej 48 hodín pred začatím vzdelávania. Prihlášku je potrebné poslať elektronicky a odporúča sa priložiť podpísanú verziu k získanému osvedčeniu.
Spôsob ukončenia:
Inovačné vzdelávanie sa ukončuje záverečnou online prezentáciou pred trojčlennou komisiou. Po úspešnej prezentácii záverečného výstupu poskytovateľ vydá osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.
ℹ Ak by ste po uskutočnení objednávky nedostali potvrdzovací email, respektíve ak po uskutočnení platby neobdržíte do 48 h prihlasovací link na ZOOM so zakúpeným online programom, tak nás kontaktujte na email teach-point@teach-point.sk alebo telefonicky na +421 911 313 678.
ℹ V prípade, že si objednávate online program v čase kratšom ako 48 h pred jeho začatím, tak nám po uskutočnení platby prosím pošlite potvrdenie o jej zrealizovaní. (Platby za programy je možné zatiaľ realizovať len bankovým prevodom, preto je možné, že v kratšom časovom úseku nestihne prísť vaša platba na náš účet. Na základe dôvery garantujeme našim klientom aj zrealizovanie takýchto objednávok.)
Janka Snopková –
Vzdelávanie bolo na vynikajúcej profesionálnej úrovni. Pani Taligová je expertka vo svojej oblasti, s hlbokým teoretickým i praktickým prehľadom. Jej lektorské schopnosti sú na veľmi vysokej úrovni – dokáže komplexné témy vysvetliť jednoducho a zrozumiteľne. Program bol výborne štruktúrovaný, bohatý na relevantné informácie a okamžite aplikovateľný v praxi. Pani Taligová vytvorila dynamické a podnetné prostredie, ktoré podporovalo aktívne učenie a rozvoj účastníkov. Toto vzdelávanie je mimoriadne hodnotné a rozhodne ho odporúčam.
Saskia Mlinárčiková –
Výborné vzdelávanie s množstvom cenných odporúčaní a výborných materiálov pre
prax, pani lektorka skvelá a zanietená odborníčka s úžasným prístupom.
Samantha Pechová –
Odporučila by som toto inovačné vzdelávanie. Lektorka prednášala na vysokej úrovni
a vzdelávacie materiály učite využijem v školskom klube detí.
Ďakujem veľmi pekne za toto vzdelávanie, určite túto spoločnosť odporučím aj ostatným
kolegom.
Martina Pukancová –
Tento vzdelávací program by som odporučila absolvovať, nakoľko bola pani lektorkou
počas vzdelávania vždy navodená príjemná pracovná atmosféra, boli nám ponúknuté
zaujímavé materiály nielen do pedagogickej praxe, ale aj do praktického denného života.
Mgr. Lenka Hucmanová –
Profesionálny prístup , ľudskosť, pozitivita a empatia zo strany lektorky.
Človek z praxe, vie, o čom hovorí a miluje svoju prácu. Maximálna spokojnosť.
Radovan –
Odporúčam 😀