teach point logo
0
0,00  0 položiek

Žiadne produkty v košíku.

Prihláška na Inovačné vzdelávanie / Žiadosť o priznanie príplatku za profesijný rozvoj
STIAHNÚŤ
Teach Point Dagmar Zaludkova lektorka pre programy aktualizacne vzdelavanie
Dagmar Žaludková
28.8.25 8:00

Prevencia krízových situácií a riešenia emocionálne motivovaných podnetov v školskom prostredí

Cena dohodou

12,00 

Tematické celky obsahu vzdelávania:

  1. Emocionálne motivované podnety v školskom prostredí a ich dopady
  2. Konflikt ako krízový moment
  3. Práva a povinnosti žiaka/pedagóga
  4. Odolnosť pedagóga v krízových situáciách
  5. Prevencia krízových situácií
  6. Základné techniky riešenia krízových situácií a rozbor modelových situácií
zoom app logo

Termín: 28.8.2025 od 8:00 - 11:00

Lektorka: Mgr. Dagmar Žaludková

Forma vzdelávania: online / v prípade kolektívu možné aj prezenčne v školskom zariadení

Cieľová skupina: pedagogickí a odborní zamestnanci

Certifikát: aktualizačné vzdelávanie, v súlade s § 57 ods. 4 zákona č. 138/2019 Z.z. (certifikát je dokladom do atestačného portfólia), v prípade kolektívu dokumentácia školy

Tematické celky obsahu vzdelávania:

  1. Emocionálne motivované podnety v školskom prostredí a ich dopady
  2. Konflikt ako krízový moment
  3. Práva a povinnosti žiaka/pedagóga
  4. Odolnosť pedagóga v krízových situáciách
  5. Prevencia krízových situácií
  6. Základné techniky riešenia krízových situácií a rozbor modelových situácií

Hlavný cieľ:
V súlade s § 55 ods. (1) písm. a) z. č. 138/2019 Z. z. a s pokynom ministra č. 39/2017 sa zameriavame na prehlbovanie, rozširovanie a inovovanie kompetencií v oblasti profesijného rozvoja pedagogických a odborných zamestnancov. Cieľom je prispôsobiť vzdelávanie aktuálnym vedeckým poznatkom a spoločenským požiadavkám.

Čiastkové ciele:   Rozvíjať emočnú odolnosť v pracovnom prostredí; Intenzívne prijímať výzvy moderného školstva s vnútorným pokojom; Rozvíjať osobnosť pedagóga cez proces sebakontroly; Podporiť stabilitu duševného zdravia pedagóga prostredníctvom zdravého riešenia konfliktov; Rozvíjať schopnosť pružne reagovať na emocionálne vypäté situácie; Rozvíjať správne chápanie práv a povinností pedagóga v krízových situáciách; Rozvíjať uvedomelosť a odolnosť pedagóga vo vyučovacom procese smerom k pedagogickému kolektívu, rodičom aj žiakom; Podporiť preventívne a intervenčné postupy predchádzania sociálno-patologických javov v školských a výchovných zariadeniach.

 

Získané profesijné kompetencie:

Absolvent programu nadobudne vedomosti a zručnosti v oblasti zážitkového rozvoja psychickej odolnosti tak, že bude vedieť:   Identifikovať vznikajúci problém ako možnosť zdokonaľovania seba a vyučovacieho procesu;  Vnímať prvotné signály ako predzvesť možného problému; Identifikovať a riešiť konflikt pomocou stratégie, bez záťažovej emocionálnej angažovanosti; Reflektovať psychologické aj praktické zákonitosti práce s konfliktom; Poznať svoje práva a povinnosti s využitím praktickej orientácie sa v zákonoch súvisiacich s riešením krízových situácií; Zvládať strachy a stres vyplývajúci z neznalosti a slabej orientácie sa v legislatíve; Inovovať postoj k náročným úlohám a každodenným výzvam pomocou kvalitnej a inovatívnej sebarealizácie v procese prevencie; Inovovať metódy a nástroje na lepšiu kooperáciu so žiakmi, lepšie a rýchlejšie diagnostikovať výchovný alebo vzdelávací problém; Aplikovať individuálny prístup k žiakovi aj rodičom ako východisko a prevencia pred možnými konfliktmi.

 

ANOTÁCIA : Byť vyrovnaným, kvalitným pedagógom v dnešnom modernom školstve prináša výzvy pre nás všetkých v tejto profesii. Nestačí byť iba vzdelaným a fundovaných vo svojom odbore, ale aj kvalitným uvedomelým človekom s modernou psychologickou výzbrojou ako prostriedkom pre zvládanie stále nových podnetov. Táto aktuálne veľmi emocionálne turbulentná doba núti pedagóga omnoho viac sa vzdelávať v oblasti emočnej odolnosti, nie iba ako prostriedku pre vnútornú vyrovnanosť, ale aj ako preventívny faktor pre predchádzanie a zvládanie krízových situácií v školskom prostredí, ale aj mimo neho. Každodenný tlak vyplývajúci z množstva faktorov vedie k únave a často rezignácii. V iných prípadoch ústi do konfliktov, ktoré by nevznikli pri správnom včasnom diagnostikovaní a spracovaní. Toto inovačné vzdelávanie pracuje s uvedomelou osobnosťou pedagóga vedomého si nie len svojich vedomostí a povinností, svojich práv, ale aj schopnosti pôsobiť preventívne aj v oblasti riešenia krízových situácií. Táto znalosť pomáha predchádzať zbytočným obavám a strachom. Prispôsobujme sa teda novému bez obáv, so sebavedomím prístupom. Realizujme nové s oporou v skúsenostiach a stavajme na tom čo je overené.

 

 

  1. krok - Vyberte si z ponúkaných vzdelávaní to, ktoré zodpovedá vašim požiadavkám
  2. krok - Pridajte program do košíka
  3. krok - Vyplňte a odošlite online formulár
  4. krok - Obratom obdržíte na váš email údaje k uskutočneniu platby
  5. krok - Sumu treba uhradiť minimálne do 48 h pred začatím online programu
  6. krok - Po potvrdení platby obdržíte email s prihlasovacím linkom na ZOOM s online programom
  7. krok - V daný termín programu sa prihláste s prihlasovacím linkom na ZOOM kde absolvujete online vzdelávanie
  8. krok - Certifikát z Aktualizačného vzdelávania vám pošleme mailom a vy sa ním preukážete u svojho zamestnávateľa
  9. Ďakujeme - Tešíme sa na online stretnutie s vami

Ak by ste po uskutočnení objednávky nedostali potvrdzovací email, respektíve ak po uskutočnení platby neobdržíte do 48 h prihlasovací link na ZOOM so zakúpeným online programom, tak nás kontaktujte na email teach-point@teach-point.sk alebo telefonicky na +421 911 313 678.

V prípade, že si objednávate online program v čase kratšom ako 48 h pred jeho začatím, tak nám po uskutočnení platby prosím pošlite potvrdenie o jej zrealizovaní. (Platby za programy je možné zatiaľ realizovať len bankovým prevodom, preto je možné, že v kratšom časovom úseku nestihne prísť vaša platba na náš účet. Na základe dôvery garantujeme našim klientom aj zrealizovanie takýchto objednávok.)

Hodnotenie programu

Recenzie

Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.

Pridajte prvú recenziu pre “Prevencia krízových situácií a riešenia emocionálne motivovaných podnetov v školskom prostredí”

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

cartcrossmenu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram