199,00 €
Termín:
! Vypredané ! V ponuke májový termín !
Lektorka:Mgr. Dagmar Žaludková
Forma vzdelávania: kombinovaná (20 hodín naživo a 30 hodín dištančne)
Cieľová skupina: učiteľ materskej školy, učiteľ prvého stupňa základnej školy, učiteľ druhého stupňa základnej školy, učiteľ strednej školy, učiteľ základnej umeleckej školy, majster odbornej výchovy, vychovávateľ, pedagogický asistent, školský špeciálny pedagóg, psychológ a školský psychológ, terénny špeciálny pedagóg a terénny pedagóg, liečebný pedagóg, sociálny pedagóg
Osvedčenie: Osvedčenie a pracovný materiál ako doklad do atestačného portfólia
Tematické celky obsahu vzdelávania:
Hlavný cieľ:
V súlade s § 55 ods. (1) písm. a) z. č. 138/2019 Z. z. a s pokynom ministra č. 39/2017 sa zameriavame na prehlbovanie, rozširovanie a inovovanie kompetencií v oblasti profesijného rozvoja pedagogických a odborných zamestnancov. Cieľom je prispôsobiť vzdelávanie aktuálnym vedeckým poznatkom a spoločenským požiadavkám.
Čiastkové ciele: Rozvíjať osobnosť pedagóga cez proces sebapoznania; Inovovať prístup k duševnému zdraviu v školskom prostredí; Podporiť stabilitu duševného zdravia pedagóga prostredníctvom zdravého riešenia konfliktov; Rozvíjať schopnosť prijímať výzvy moderného školstva v súlade s princípmi inkluzívneho a personalizovaného prístupu; Prostredníctvom sebapoznania rozvíjať rezilienciu v pracovnom prostredí; Rozvíjať schopnosť pružne reagovať na výzvy; Rozvíjať právne povedomie pedagóga a jeho schopnosť správne chápať svoje práva a povinnosti; Rozvíjať uvedomelosť a odolnosť pedagóga vo vyučovacom procese smerom k pedagogickému kolektívu, rodičom aj žiakom; Podporiť preventívne a intervenčné postupy predchádzania sociálno-patologických javov v školských a výchovných zariadeniach
Získané profesijné kompetencie:
Absolvent programu nadobudne vedomosti a zručnosti v oblasti zážitkového rozvoja psychickej odolnosti tak, že bude vedieť: Identifikovať výzvu ako možnosť zdokonaľovania seba a vyučovacieho procesu; Vnímať výzvy ako pozitívny, rozvíjajúci prostriedok pre svoju osobnosť aj vo vyučovacom procese; Reflektovať psychologické aj praktické zákonitosti práce na sebapoznávaní; Identifikovať a riešiť konflikt pomocou stratégie, bez prehnanej emocionálnej angažovanosti; Poznať svoje práva s využitím praktickej orientácie sa v zákonoch súvisiacich s povolaním pedagóga; Zvládať strachy a stres vyplývajúci z neznalosti a neorientácie sa v zákonoch; Skvalitniť prezentáciu pedagóga ako sebauvedomelej osobnosti s následným skvalitnením práce so žiakmi; Inovovať postoj k náročným úlohám a každodenným výzvam pomocou kvalitnej a inovatívnej sebarealizácie v procese reformy; Inovovať metódy a nástroje na lepšiu kooperáciu so žiakmi, lepšiu a rýchlejšiu diagnostiku problému; Aplikovať individuálny prístup k žiakovi aj rodičom ako východisko a prevenciu pred možnými konfliktmi
Podmienky pre zaradenie:
Prihlasovanie na vzdelávanie sa realizuje vyplnením prihlášky a platbou najmenej 48 hodín pred začatím vzdelávania. Prihlášku je potrebné poslať elektronicky a odporúča sa priložiť podpísanú verziu k získanému osvedčeniu.
Spôsob ukončenia:
Inovačné vzdelávanie sa ukončuje záverečnou online prezentáciou pred trojčlennou komisiou. Po úspešnej prezentácii záverečného výstupu poskytovateľ vydá osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.
ℹ Ak by ste po uskutočnení objednávky nedostali potvrdzovací email, respektíve ak po uskutočnení platby neobdržíte do 48 h prihlasovací link na ZOOM so zakúpeným online programom, tak nás kontaktujte na email teach-point@teach-point.sk alebo telefonicky na +421 911 313 678.
ℹ V prípade, že si objednávate online program v čase kratšom ako 48 h pred jeho začatím, tak nám po uskutočnení platby prosím pošlite potvrdenie o jej zrealizovaní. (Platby za programy je možné zatiaľ realizovať len bankovým prevodom, preto je možné, že v kratšom časovom úseku nestihne prísť vaša platba na náš účet. Na základe dôvery garantujeme našim klientom aj zrealizovanie takýchto objednávok.)
Jozef Kováč –
Víkendový pobyt v Banskej Štiavnici mi poskytol množstvo inšpirácie pre moju pedagogickú prax. Diskusie o výzvach moderného školstva boli obohacujúce a priniesli mi nové pohľady na prácu s technológiami v triede. Oceňujem aj výnimočnú atmosféru historického mesta, ktorá dotvorila celkový zážitok.
Mgr. Katarína Novotná –
Veľmi ma potešilo, že sme sa venovali praktickým riešeniam, ako motivovať žiakov v súčasnej dobe. Prednášky a workshopy boli vedené skúsenými odborníkmi, ktorí nám poskytli množstvo užitočných tipov. Pobyt bol zároveň skvelou príležitosťou na výmenu skúseností medzi pedagógmi.
Martin Marco –
Moderné školstvo prináša mnoho výziev a tento víkendový pobyt mi pomohol lepšie sa na ne pripraviť. Oceňujem, že sme sa venovali aj duševnému zdraviu učiteľov, čo je často prehliadaná, no dôležitá téma. Okrem odborného programu som si užil aj krásne prostredie Banskej Štiavnice.
Eva Hrušková –
Výborná organizácia a kvalitný obsah prednášok spravili z tohto pobytu nezabudnuteľný zážitok. Veľmi ma oslovili diskusie o využití moderných technológií vo výučbe a ich vplyve na žiakov. Odniesla som si množstvo inšpirácie, ktorú určite využijem v praxi.
Peter Mikuláš –
Pobyt v Banskej Štiavnici bol pre mňa nielen profesionálnym, ale aj osobným obohatením. Skvelá kombinácia odborného programu a neformálnych rozhovorov mi priniesla nové pohľady na výzvy v školstve. Odporúčam každému pedagógovi, ktorý hľadá nové impulzy do svojej práce.
Bc. Anna Černáková –
Veľmi oceňujem výber tém, ktoré sa týkali digitálnej gramotnosti a motivácie žiakov. Moderné školstvo si vyžaduje neustále vzdelávanie aj od nás učiteľov, a tento pobyt mi priniesol mnoho podnetov na premýšľanie. Okrem toho som si užila krásne prostredie Banskej Štiavnice a príjemnú atmosféru medzi kolegami.