69,00 €
Termín: 19.10.24, 8:00 - celodenné vzdelávanie
Lektorka: Mgr. Renáta Taligová
Forma vzdelávania: kombinovaná (20 hodín prezenčne online a 30 hodín dištančne)
Cieľová skupina: učiteľ druhého stupňa základnej školy, učiteľ strednej školy,
vychovávateľ ŠI, pedagogický asistent na II.st.ZŠ/na SŠ, školský špeciálny pedagóg,
psychológ a školský psychológ, terénny špeciálny pedagóg a terénny pedagóg,
liečebný pedagóg, sociálny pedagóg
Osvedčenie: Osvedčenie a pracovný materiál ako doklad do atestačného portfólia
Tematické celky obsahu vzdelávania:
Zručnosti kritického myslenia predstavujú základ vzdelania a v dnešnej dobe sú naozaj prostriedkami prežitia. Rovnako dôležitými životnými zručnosťami sú však aj empatia, súcit, láskavosť či psychická odolnosť. Ako však naučiť deti kriticky myslieť a nenechať sa strhnúť emóciami, no zároveň naučiť ich emóciám rozumieť a prijímať ich? Ako rozvíjať u detí/žiakov komplex myšlienkových operácií, ktoré začínajú informáciou a končia prijatím vlastného rozhodnutia? A ako z nich zároveň vychovať slušných ľudí?
Počas celého vzdelávacieho programu budete dostávať dištančné úlohy zamerané na aplikáciu konkrétnych postupov do praxe. Na každom module získate podporné materiály, aktivity a pracovné listy na ďalšiu prácu so žiakmi.
Hlavný cieľ:
V súlade s § 55 ods. (1) písm. a) z. č. 138/2019 Z. z. a s pokynom ministra č. 39/2017 v rámci vzdelávania prehlbovať, rozšíriť a inovovať kompetencie v oblasti profesijného rozvoja pedagogických a odborných zamestnancov. Cieľom je reagovať na súčasné vedecké poznatky, odborné a spoločenské požiadavky na výkon pracovnej činnosti v školách a školských zariadeniach.
Čiastkové ciele:
- Rozvíjať emočnú inteligenciu a adaptačný kvocient žiakov/detí počas edukačného procesu.
- Prehĺbiť schopnosť PZ a OZ vnímať a správne interpretovať potreby detí.
- Zlepšovať psychickú odolnosť žiakov/detí voči záťaži, stresovým situáciám a meniacim sa podmienkam.
- Prehĺbiť kompetencie učiteľa v oblasti vedenia edukácie zameranej na tvorivé, hodnotiace a kritické myslenie.
- Integrovať v edukačnom procese myšlienkové operácie analýzy, overovania, hodnotenia, porovnávania a syntézy informácií.
- Rozšíriť metodické portfólio učiteľov a aplikačné zručnosti pri výbere vhodných metód a foriem práce.
- Zdokonaliť sa vo formulovaní dlhodobých a krátkodobých cieľov v oblasti socializácie a kritického myslenia žiaka.
Získané kompetencie:
Absolvent programu inovačného vzdelávania nadobudne vedomosti a zručnosti v oblasti zážitkového rozvoja psychickej odolnosti a emočnej imunity v edukačnom procese. Bude vedieť inovovať metódy a nástroje potrebné na vedenie edukácie zameranej na tvorivé, hodnotiace a kritické myslenie a pravidelne integrovať myšlienkové procesy do vyučovania. Rozšíri si metodické portfólio a naučí sa efektívne pracovať s rovesníckymi vzťahmi v triede.
Podmienky pre zaradenie:
Prihlasovanie sa realizuje vyplnením prihlášky a uskutočnením platby najmenej 48 hodín pred začiatkom vzdelávania. Vyplnenú prihlášku je potrebné poslať elektronicky a odporúča sa priložiť podpísanú verziu k získanému osvedčeniu.
Spôsob ukončenia:
Inovačné vzdelávanie sa ukončuje záverečnou online prezentáciou pred trojčlennou komisiou. Po úspešnej prezentácii záverečného výstupu vydá poskytovateľ osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.
ℹ Ak by ste po uskutočnení objednávky nedostali potvrdzovací email, respektíve ak po uskutočnení platby neobdržíte do 48 h prihlasovací link na ZOOM so zakúpeným online programom, tak nás kontaktujte na email teach-point@teach-point.sk alebo telefonicky na +421 911 313 678.
ℹ V prípade, že si objednávate online program v čase kratšom ako 48 h pred jeho začatím, tak nám po uskutočnení platby prosím pošlite potvrdenie o jej zrealizovaní. (Platby za programy je možné zatiaľ realizovať len bankovým prevodom, preto je možné, že v kratšom časovom úseku nestihne prísť vaša platba na náš účet. Na základe dôvery garantujeme našim klientom aj zrealizovanie takýchto objednávok.)
Jana Bchratá –
Pani lektorka je úžasná, pozitívne naladená, svojou
motiváciou a energiou „nákazlivá“ ��
Monika Jurdíková –
So vzdelávaním som bola veľmi spokojná, prinieslo množstvo tipov a nápadov na aktivity,
ktoré sa dajú využiť vo vyučovacom procese. Motivovalo ma k ich použitiu na hodinách.
Slavka Sitarčíková –
Vzdelávanie „Inovácie v prístupe k vnútornej motivácii žiaka“ bolo pre mňa za celé štvrťstoročie učiteľského pôsobenia jedným z najprínosnejších, a to po nielen po stránke profesijnej, ale i osobnostnej. Pani Renátka to čo rozprávala, aj priamo svojím prístupom k nám, vzdelávajúcim sa, realizovala. Veľká škoda pre žiakov a školský systém, že takýto človek priamo neučí deti. Pani učiteľka s veľkým „U“. Ďakujem za neskutočnú inšpiráciu a prajem všetko dobré. Teším sa na ďalšie stretnutia 😊Slavka