74,00 €
Termín:
1.modul 7.6.25 od 8:00 (celodenné vzdelávanie)
2.modul 14.6.25 od 8:00 záver (spolu 20 hodín)
Lektorka: Mgr. Viera Tomšová
Forma vzdelávania: kombinovaná (20 hodín prezenčne online a 30 hodín dištančne)
Cieľová skupina: učiteľ materskej školy, učiteľ prvého stupňa základnej školy, učiteľ druhého stupňa základnej školy, učiteľ strednej školy, vychovávateľ, pedagogický asistent, školský špeciálny pedagóg, psychológ a školský psychológ ,terénny špeciálny pedagóg a terénny pedagóg, liečebný pedagóg, sociálny pedagóg, majster odborného výcviku.
Osvedčenie: Osvedčenie a pracovný materiál ako doklad do atestačného portfólia
Tematické celky obsahu vzdelávania:
1. Kreativita a jej miesto v školskom prostredí
2. Teoretické vymedzenie tvorivosti
3. Znaky tvorivosti so zameraním na typológiu M. Zelinu
4. Rôzne formy kreatívneho hodnotenia
5. Stratégie konštruktívnej spätnej väzby, ktoré motivujú žiakov kreatívne myslieť
6. Reflexia a sebahodnotenie
7. Príklady z praxe a zdieľanie skúseností
Kreativita je nevyhnutným nástrojom moderného vzdelávania – pomáha učiteľom inšpirovať žiakov, hľadať nové riešenia a rozvíjať ich potenciál. Vzdelávací program kombinuje techniky kreatívneho myslenia a hodnotenia, ktoré dokážu obohatiť výučbu a posunúť osobné aj profesijné zručnosti učiteľov na novú úroveň. Absolventi po skončení programu inovačného vzdelávania budú vedieť implementovať rôzne formy kreatívneho hodnotenia, vrátane portfólií, projektov, digitálnych prezentácií a reflexných denníkov. Učitelia budú schopní prispôsobiť hodnotenie individuálnym potrebám a schopnostiam študentov, čím podporia ich osobný rozvoj a angažovanosť. Budú ovládať princípy a techniky poskytovania pozitívnej a konštruktívnej spätnej väzby, ktorá podporuje učenie a motiváciu študentov, a zabezpečiť efektívne a povzbudzujúce hodnotenie, ktoré pomáha študentom identifikovať oblasti na zlepšenie.
Hlavný cieľ:
V súlade s § 55 ods. (1) písm. a) z. č. 138/2019 Z. z. a s pokynom ministra č. 39/2017 sa zameriavame na prehlbovanie, rozširovanie a inovovanie kompetencií v oblasti profesijného rozvoja pedagogických a odborných zamestnancov. Cieľom je prispôsobiť vzdelávanie aktuálnym vedeckým poznatkom a spoločenským požiadavkám.
Čiastkové ciele: Rozvíjať osobnosť pedagóga cez proces sebapoznania; Inovovať prístup k duševnému zdraviu v školskom prostredí; Podporiť stabilitu duševného zdravia pedagóga prostredníctvom zdravého riešenia konfliktov; Rozvíjať schopnosť prijímať výzvy moderného školstva v súlade s princípmi inkluzívneho a personalizovaného prístupu; Prostredníctvom sebapoznania rozvíjať rezilienciu v pracovnom prostredí; Rozvíjať schopnosť pružne reagovať na výzvy; Rozvíjať právne povedomie pedagóga a jeho schopnosť správne chápať svoje práva a povinnosti; Rozvíjať uvedomelosť a odolnosť pedagóga vo vyučovacom procese smerom k pedagogickému kolektívu, rodičom aj žiakom; Podporiť preventívne a intervenčné postupy predchádzania sociálno-patologických javov v školských a výchovných zariadeniach
Získané profesijné kompetencie:
Absolvent programu nadobudne vedomosti a zručnosti v oblasti zážitkového rozvoja psychickej odolnosti tak, že bude vedieť: Identifikovať výzvu ako možnosť zdokonaľovania seba a vyučovacieho procesu; Vnímať výzvy ako pozitívny, rozvíjajúci prostriedok pre svoju osobnosť aj vo vyučovacom procese; Reflektovať psychologické aj praktické zákonitosti práce na sebapoznávaní; Identifikovať a riešiť konflikt pomocou stratégie, bez prehnanej emocionálnej angažovanosti; Poznať svoje práva s využitím praktickej orientácie sa v zákonoch súvisiacich s povolaním pedagóga; Zvládať strachy a stres vyplývajúci z neznalosti a neorientácie sa v zákonoch; Skvalitniť prezentáciu pedagóga ako sebauvedomelej osobnosti s následným skvalitnením práce so žiakmi; Inovovať postoj k náročným úlohám a každodenným výzvam pomocou kvalitnej a inovatívnej sebarealizácie v procese reformy; Inovovať metódy a nástroje na lepšiu kooperáciu so žiakmi, lepšiu a rýchlejšiu diagnostiku problému; Aplikovať individuálny prístup k žiakovi aj rodičom ako východisko a prevenciu pred možnými konfliktmi
Podmienky pre zaradenie:
Prihlasovanie na vzdelávanie sa realizuje vyplnením prihlášky a platbou najmenej 48 hodín pred začatím vzdelávania. Prihlášku je potrebné poslať elektronicky a odporúča sa priložiť podpísanú verziu k získanému osvedčeniu.
Spôsob ukončenia:
Inovačné vzdelávanie sa ukončuje záverečnou online prezentáciou pred trojčlennou komisiou. Po úspešnej prezentácii záverečného výstupu poskytovateľ vydá osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.
ℹ Ak by ste po uskutočnení objednávky nedostali potvrdzovací email, respektíve ak po uskutočnení platby neobdržíte do 48 h prihlasovací link na ZOOM so zakúpeným online programom, tak nás kontaktujte na email teach-point@teach-point.sk alebo telefonicky na +421 911 313 678.
ℹ V prípade, že si objednávate online program v čase kratšom ako 48 h pred jeho začatím, tak nám po uskutočnení platby prosím pošlite potvrdenie o jej zrealizovaní. (Platby za programy je možné zatiaľ realizovať len bankovým prevodom, preto je možné, že v kratšom časovom úseku nestihne prísť vaša platba na náš účet. Na základe dôvery garantujeme našim klientom aj zrealizovanie takýchto objednávok.)
Recenzie
Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.