teach point logo
0
0,00  0 položiek

Žiadne produkty v košíku.

Prihláška na Inovačné vzdelávanie / Žiadosť o priznanie príplatku za profesijný rozvoj
STIAHNÚŤ
Teach Point Zuzana Belanova lektorka pre programy aktualizacne vzdelavanie
Zuzana Belánová
13.6. - 15.6.25

Víkendový pobyt v Banskej Štiavnici KOREKTÍVNA SPÄTNÁ VÄZBA A SEBAREFLEXIA V ŠKOLSKEJ PRAXI

199,00 

  • Inovačné vzdelávanie (20 hodín naživo)
  • Získate osvedčenie (na získanie 3% k platu)
  • Ubytovanie na 2 noci v penzióne Black M (50 m od centra mesta Banská Štiavnica)
  • Zážitková cesta v čase 
  • Polpenzia v cene
zoom app logo

Termín:

13. -15. jún 2025

Pre verejnosť: zážitkový workshop STRETNUTIE SO SVOJÍM PRAVÝM JA, voľný výber z bodov programu

Lektorka: Mgr. PhDr. Zuzana Belánová, MSc

Forma vzdelávania: kombinovaná (20 hodín naživo a 30 hodín dištančne)

Cieľová skupina: učiteľ materskej školy, učiteľ prvého stupňa základnej školy, učiteľ druhého stupňa základnej školy, učiteľ strednej školy, učiteľ základnej umeleckej školy, majster odbornej výchovy, vychovávateľ, pedagogický asistent, školský špeciálny pedagóg, psychológ a školský psychológ, terénny špeciálny pedagóg a terénny pedagóg, liečebný pedagóg, sociálny pedagóg 

Osvedčenie: Osvedčenie a pracovný materiál ako doklad do atestačného portfólia

Tematické celky obsahu vzdelávania:

Čo nás čaká?

1.deň:

Úvodný zážitkový workshop:

Stretnutie so svojím pravým JA (časť 1)

Objavovanie nových vhľadov , myslení a stratégií na seba samých

2.deň:

Úvodný zážitkový workshop: Stretnutie so svojím pravým JA (časť 2)

Umenie sebareflexie v školskej praxi i mimo nej

Umenie načúvať si

Umenie kladenia si tých správnych otázok

Porozumenie a vnímanie dôležitosti hraníc u seba, aj v interkacii s druhými 

Porozumenie a vnímanie dôležitosti napĺňania potrieb - svojich, aj s ohľadom na iných

Pochopenie individuálnych súvislostí v interakcii s druhými ľuďmi

Zvládať konflikty bezpečne, kultivovane bez útekov a útokov

3.deň:

Umenie nenásilnej komunikácii

Umenie prijímať a poskytovať konštruktívne spätnú väzbu

Vedomé objavovanie vlastnej cesty k vedúcej k sebaaktualizácii

Viac o tomto programe:

 Jednou z najsilnejších stratégií, ktorú majú učitelia  k dispozícii pri budovaní nezávislosti žiakov pri učení, je práve ich prístup k spätnej väzbe. Z výskumov OECD v tejto oblasti však vyplýva, že takmer polovica slovenských učiteľov vníma spätnú väzbu ako formálnu administratívnu požiadavku, ktorú treba splniť. No a rovnako ako je pre žiaka dôležitá spätná väzba od učiteľa, tak i pre učiteľa je dôležitá spätná väzba od žiakov, kolegov, rodičov a nadriadených. Má nespochybniteľný význam z hľadiska profesijného rozvoja učiteľa a zároveň má dopad na žiakov z hľadiska zlepšenia kvality výučby. Kritickým aspektom spätnej väzby je jej spôsob poskytovania a praktického používania. Kvalita spätnej väzby v školskej triede sa zvyšuje, keď majú žiaci jasno v očakávaniach, keď učitelia zohrávajú úlohu kouča, keď sa žiakom poskytuje korektívna spätná väzba v bezpečnom prostredí a v obojstrannej dôvere. Na tomto vzdelávaní si každý pedagóg prejde cestou sebareflexie, prijímania kritiky, porozumenia a vnímania dôležitosti hraníc u seba aj v interakcii s druhými, navníma procesy správnej a nesprávnej spätnej väzby, osvojí si techniky poskytovania konštruktívnej spätnej väzby.

 

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Hlavný cieľ: V súlade s § 55 ods. (1) písm. a) z. č. 138/2019 Z. z. a s pokynom ministra č. 39/2017 v rámci  vzdelávania prehlbovať, rozšíriť a inovovať kompetencie v oblasti profesijného rozvoja pedagogických a odborných zamestnancov v súlade s § 40 z. č. 138/2019 Z. z. a v súlade so súčasným vedeckým poznaním, odbornými a spoločenskými požiadavkami na výkon pracovnej činnosti pedagogických a odborných zamestnancov škôl a školských zariadení.

Čiastkové ciele: Vedieť poskytovať a prijímať korektívnu spätnú väzbu; Inovovať spôsoby podávania spätnej väzby; Identifikovať emócie prítomné v procesoch hodnotenia; Rozvíjať efektívnu  emocionálnu interakciu pri konflikte so sebou, so  žiakom, s  rodičom, s kolegom;

Vnímať interpersonálny a intrapersonálny konflikt ako výzvu k zmene; Aplikovať metódy regulatívneho, sociálneho a rozvojového hodnotenia; Rozvíjať schopnosť sebareflexie a sebaregulácie na strane učiteľa aj žiaka; Rozvíjať schopnosti nenásilnej komunikácie cez modelové situácie; Rozšíriť metodického portfólio a aplikovať zručnosti pri výbere vhodných metód a foriem práce.

 

Získané profesijné kompetencie absolventa programu vzdelávania:

Absolvent vzdelávania bude vedieť poskytovať a prijímať korektívnu spätnú väzbu; inovovať spôsoby podávania spätnej väzby; identifikovať emócie prítomné v procesoch hodnotenia; vnímať interpersonálny a intrapersonálny konflikt ako výzvu k zmene; aplikovať metódy regulatívneho, sociálneho a rozvojového hodnotenia; rozvíjať svoju schopnosť sebareflexie a sebaregulácie;  poznať ohrozenia súvisiace s efektívnym vyjadrením potrieb s dôrazom na interpesonálne aj intrapersonálne hranice; orientovať sa v teoretických poznatkoch a vedieť aplikovať v praxi odborného a pedagogického zamestnanca praktické postupy podávania spätnej väzby.

 

Podmienky pre zaradenie uchádzačov na inovačné vzdelávanie: Prihlasovanie na vzdelávanie sa realizuje vyplnením prihlášky a uskutočnením platby najmenej 48 hodín pred začatím vzdelávania. Vyplnenú prihlášku nám pošlite elektronicky späť. Vytlačenú a riaditeľom školy, školského či výchovného zariadenia podpísanú prihlášku odporúčame priložiť k získanému osvedčeniu kvôli príplatku za profesijný rozvoj pedagogických a odborných zamestnancov.   (Viac v sekcii „Ako na to“)

 

Spôsob ukončovania a požiadavky na ukončenie: Inovačné vzdelávanie podľa § 56 ods. 1 zákona č. 138/2019 Z. z. sa ukončuje záverečnou online prezentáciou online pred trojčlennou komisiou, ktorú vymenoval štatutárny orgán poskytovateľa. Ukončenie vzdelávania prebieha formou osobnej online prezentácie vypracovaného záverečného výstupu, ktorým je súbor vzdelávacích aktivít z individuálne zvoleného tematického okruhu obsahového kurikula konkrétnej vzdelávacej oblasti v kontexte pedagogickej či odbornej činnosti účastníka vzdelávania.
Na základe protokolu o úspešnej prezentácií poskytovateľ vydá pedagogickému či odbornému zamestnancovi osvedčenie o inovačnom vzdelávaní.

 

 

 

  1. krok - Vyberte si z ponúkaných vzdelávaní to, ktoré zodpovedá vašim požiadavkám
  2. krok - Pridajte program do košíka
  3. krok - Vyplňte a odošlite online formulár – daný formulár slúži zároveň ako online prihláška na inovačné vzdelávanie. Tzn., že prihlášku už nie je potrebné fyzicky ani elektronicky zasielať. Je vytvorená z vašej objednávky uvedením vašich údajov. Svojím súhlasom s objednávkou a obchodnými podmienkami prihlášku – online podpíšete.
  4. krok - Obratom obdržíte na email údaje k uskutočneniu platby spolu s PRIHLÁŠKOU na Inovačné vzdelávanie (MS Word .doc). Táto prihláška je len pre vašu osobnú potrebu! Viete si ju stiahnuť, vytlačiť a v prípade potreby odovzdať vedeniu vášho školského zariadenia, kde pracujete a plánujete si uplatniť žiadosť o zvýšenie platu z dôvodu absolvovania inovačného vzdelávania.
  5. krok - Sumu treba uhradiť minimálne do 48 h pred začatím online programu
  6. krok - Po potvrdení platby obdržíte email s prihlasovacím linkom na ZOOM s online programom
  7. krok - V daný termín programu sa prihláste s prihlasovacím linkom na ZOOM kde absolvujete online vzdelávanie
  8. krok - Osvedčenie z Inovačného vzdelávania vám pošleme poštou na vami uvedenú adresu, a vy sa ním preukážete u svojho zamestnávateľa
  9. Spoločnosť Teach-point s.r.o. odporúča zaradiť inovačné aj aktualizačné vzdelávanie do Vášho Osobného plánu profesijného rozvoja. Ak ste si ho vybrali bez plánovania, konzultujte svoj zámer s vedením školy a dajte si RŠ podpísať PRIHLÁŠKU, aby ste predišli nedorozumeniam.
  10. Možnosť absolvovať inovačné vzdelávanie môže každý pedagogický (PZ) a odborný zamestnanec (OZ) individuálne. Nárok na príplatok za profesijný rozvoj nevzniká automaticky, ale schvaľuje ho riaditeľ s ohľadom na to, či je v súlade s plánom profesijného rozvoja PZ alebo OZ.
  11. Zamestnávateľ je zo zákona povinný po predložení OSVEDČENIA zo schváleného inovačného vzdelávania upraviť Vašu výšku hrubej mzdy na základe Vami absolvovaných vzdelávaní – v prípade inovačného vzdelávania o 3, 6, 9 alebo 12% z platovej tarify a pracovnej triedy, do ktorej je zamestnanec zaradený (na základe počtu absolvovaných vzdelávaní).
  12. Príplatok za profesijný rozvoj zamestnávateľ prizná od prvého dňa kalendárneho mesiaca nasledujúceho po mesiaci, v ktorom pedagogický zamestnanec a odborný zamestnanec požiadal o priznanie príplatku za profesijný rozvoj. Príplatok za profesijný rozvoj sa určí pevnou sumou zaokrúhlenou na 50 eurocentov nahor.
  13. Výhody z profesijného rozvoja vo výške príplatku 3% - 12% majú sedemročnú platnosť a tá plynie od dátumu, kedy bol tento príplatok uplatnený. V praxi to znamená, že ak momentálne učiteľ čerpá napríklad 3% príplatok a absolvuje 4 programy inovačného vzdelávania získa tak nárok na ďalších 12% príplatku.
  14. Podľa platnej legislatívy je 3% príplatok za jeden program v trvaní minimálne 50 hodín. V prípade, že máte záujem o celých 12% je nevyhnutné absolvovať 4 programy. Všetky naše inovačné programy spĺňajú tieto podmienky.
  15. V praxi to funguje tak, že prihlášku na inovačné vzdelávanie potvrdí riaditeľ/ka školy a na základe toho zahrnie do rozpočtu tento plánovaný príplatok, pričom takýto rozpočet predloží zriaďovateľovi (obec, mesto alebo kraj).
  16. Platbu za inovačné vzdelávanie si hradí učiteľ sám. V prípade refundácie cez Plán obnovy si pozrite informácie v časti „Najčastejšie otázky a odpovede“, kde máte presne uvedený postup.
  17. Príplatok za profesijný rozvoj nie je viazaný na pracovnú pozíciu.

Ak by ste po uskutočnení objednávky nedostali potvrdzovací email, respektíve ak po uskutočnení platby neobdržíte do 48 h prihlasovací link na ZOOM so zakúpeným online programom, tak nás kontaktujte na email teach-point@teach-point.sk alebo telefonicky na +421 911 313 678.

V prípade, že si objednávate online program v čase kratšom ako 48 h pred jeho začatím, tak nám po uskutočnení platby prosím pošlite potvrdenie o jej zrealizovaní. (Platby za programy je možné zatiaľ realizovať len bankovým prevodom, preto je možné, že v kratšom časovom úseku nestihne prísť vaša platba na náš účet. Na základe dôvery garantujeme našim klientom aj zrealizovanie takýchto objednávok.)

Hodnotenie programu

Recenzie

Nikto zatiaľ nepridal hodnotenie.

Pridajte prvú recenziu pre “Víkendový pobyt v Banskej Štiavnici KOREKTÍVNA SPÄTNÁ VÄZBA A SEBAREFLEXIA V ŠKOLSKEJ PRAXI”

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *

cartcrossmenu
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram